Kinija, Šanchajus. Greičiausias
pasaulyje traukinys (ir vienintelis ant magnetinės pagalvės), 27 km
trasoje tarp oro uosto ir miesto išvystantis 431 km/h greitį. Traukinys
- bendras Vokietijos koncernų „Siemens“ ir „Thyssen Krupp“ kūrinys,
paleistas 2004 m. pradžioje. Pasisekus šiam projektui, kinai panoro
pratęsti trasą dar maždaug 140 km, iki turistų mėgiamo Hangžu miesto,
ir paprašė vokiečių pateikti komercinį pasiūlymą. Pastarieji savo
paslaugas įvertino kukliais 6 milijardais JAV dolerių. Kaip rašo britų
žurnalistas Misha Glenny savo knygoje apie apie šešėlinį verslą ir
nusikalstamumą, vieną 2004 m. gruodžio naktį traukinio depo stebėjimo
kameros nufilmavo, kaip į depą įžengė būrys kinų inžinierių, kurie
ėmėsi matuoti, sverti ir kitaip nagrinėti vokiškąjį technikos stebuklą.
Kilęs skandalas abiejų šalių valdžios pastangomis buvo užgniaužtas,
susitarus, kad kinai savąjį traukinį kurs prižiūrimi vokiečių
specialistų