Hotel
Destination:
Check-in:
Check-out:
Guests:
Rating:
More search options

„Air Baltic“ pristatė mokėjimo kortelę, leidžiančią kaupti „Baltic Miles“ mylias

Lietuvos skrydžių rinkoje neblogai žinoma Latvijos aviakompanija „Air Baltic“, 2009 m. spalio 1 d. pristačiusi nuosavą lojalumo programą „Baltic Miles“, jos dalyviams jau spėjo pasiūlyti ir papildomą galimybę lojalumo taškams rinkti.

Kartu su visose Baltijos šalyse veikiančiu banku „Nordea“ aviakompanija išleido bendrą „Baltic Miles“ ir „MasterCard“ mokėjimo kortelę. Įsigiję kortelę programos dalyviai atsiskaitydami ja gali uždirbti „Baltic Miles“ mylias lygiai kaip ir

„Baltic Miles“ mokėjimo kortelė

„Baltic Miles“ mokėjimo kortelė

skrisdami „Air Baltic“ reisais. Na, gal ne visiškai lygiai, nes už dažnus skrydžius papildomai suteikiamos vadinamosios „statuso“ mylios, leidžiančios programos dalyviui tapti sidabriniu (Executive) ar auksiniu (VIP) klientu, su atitinkamomis privilegijomis. Statuso mylių atsiskaitymai kortele nesuteikia, bet įprastinių mylių, kurias vėliau galima iškeisti į skrydžius, perkėlimą į aukštesnę klasę lėktuve ar kitas paslaugas – taip.

Viena „Baltic Miles“ mylia skiriama už „Baltic Miles MasterCard“ kortele sumokėtus 5 litus (arba 1 latą Latvijoje ir 23 kronas Estijoje). Pvz., įsigiję prekių ar paslaugų už 60 litų, gausite 12 „Baltic Miles“ mylių.

O kiek mylių reikia sukaupti, norint išsikeisti juos į ką nors apčiuopiamo?

Kaip savo svetainėje skelbia pati aviakompanija, nemokamam* skrydžiui į vieną pusę Baltijos šalių ir Skandinavijos ribose reikalinga sukaupti 6000 mylių. Kadangi tikėtina, jog pasisvečiavus norėsis ir grįžti, verčiau remkimės mylių skaičiumi, reikalingu skrydžiui į abi puses – tai jau 12000. Norint sukaupti tokį kiekį mylių vien atsiskaitymais „Baltic Miles MasterCard“ kortele, reikėtų išleisti 60000 litų. Tai nemenka suma, bet turint galvoje, kad už daugelį kasdieninių pirkinių galime susimokėti kortele – gal ir ne tokia neįmanoma. Vienas automobilio kuro bako pripildymas – 200 litų – ir jūsų sąskaitoje jau 40 mylių. Už kurą mokėti reikia bet kuriuo atveju, o dėl to, kad gaunate mylių, jis nė kiek nepabrangsta. Tad gal viskas ir ne taip baisu, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Žinoma, nuspręsti dėl to galite tik jūs patys.

Be to, jei retkarčiais tenka pasinaudoti „Air Baltic“ paslaugomis, skrendant asmeniniais ar darbo reikalais, mylių gausite ir už skrydžius. Tada iki norimo nemokamo* skrydžio trūksta dar mažiau.

Kodėl „nemokamas“ rašome su žvaigždute? Todėl, kad šiais sunkiais laikais dauguma aviakompanijų įsigudrino net ir prizinius skrydžius (t.y. tuos pačius, į kuriuos įgyjame teisę sukaupę atitinkamą kiekį lojalumo mylių) apmokestinti „nekaltais“ ir esą nuo pačių oro bendrovių visai nepriklausančiais mokesčiais. Juos vadina visaip: kuro mokesčiai, keleivių rinkliavos, oro uostų ir saugumo mokesčiai, ir t.t. Nors reguliuojančiosios institucijos, atrodo, jau baigia priversti vežėjus skelbti bilietų kainas tokias, kokios jos yra – kad paslėpti mokesčiai nebūtų nutylimi – prizinių bilietų atveju vis dar vyrauja chaosas. Visiškai neretas atvejis, kai norint mylias iškeisti į „nemokamą“ prizinį bilietą, įvairiausių mokesčių pavidalu tenka sumokėti tiek pat – ar net daugiau! – kiek atsieitų naujas neprizinis bilietas. Va tau ir lojalumo nauda…

Kaip prizinius bilietus apmokestins „Air Baltic“, dar anksti pasakyti. Tačiau verta atkreipti dėmesį, kad „Baltic Miles“ programos taisyklėse oro bendrovė apibrėžia prizinį skrydį kaip skrydį, visiškai ar iš dalies apmokėtą „Baltic Miles“ myliomis. Mūsų supratimu, tai ir reiškia, kad už prizinį bilietą teks primokėti. Ką tokiu atveju galime pasiūlyti? Prieš kreipiantis į aviakompaniją savo uždirbto prizinio bilieto, reikėtų pasitikrinti, kiek kainuotų įprastas bilietas tam pačiam skrydžiui. Jei tuo metu vyks koks nors „e-desertas“ (taip „Air Baltic“ vadina savo žemų kainų akcijas), gali būti, kad labiau apsimokės paprasčiausiai nusipirkti akcijinį bilietą. Kuriuo dar ir uždirbtumėte papildomų mylių.

Na, ir svarbiausias klausimas: ar kortelės privalumai pakankami, kad ją būtų verta įsigyti?

Be abejo, atsakymas didžia dalimi priklausys nuo to, ar mėgstate keliauti lėktuvu (ir atsiskaityti už pirkinius kortele). Kadangi priskiriame save prie mėgstančiųjų, mes „Baltic Miles MasterCard“ jau užsisakėme. Nors kortelę, kaip ir pačią lojalumo programą, dar yra kur tobulinti, kol kas ji – vienintelė mokėjimo kortelė Lietuvoje, grąžinanti jos turėtojui nors trupinėlį išleidžiamos sumos kelionių paslaugų pavidalu (anksčiau panašią siūlė „FlyLAL Lithuanian Airlines“ kartu su „Parex“ banku, bet liūdnas šios oro bendrovės likimas gerai žinomas). Mums to pakanka, kad atsiskaitydami iš piniginės išsitrauktume būtent ją, o ne bet kurią kitą mokėjimo kortelę. Kitaip tariant, geriau nedidelė grąža nei jokios.

Be to, kortelė nėra brangi (3,5 Lt/mėn., kas tolygu 42 Lt per metus; pirmus šešis mėnesius mokestis neskaičiuojamas, tad pirmuosius metus ji tekainuoja 21 Lt), bet funkcionali. Šiaip ar taip tai – pilnavertė kreditinė „MasterCard“, leidžianti nemokamai pasiskolinti iki 55 dienų laikotarpiui (berods irgi vienintelė tokia Lietuvoje), o ja apmokėjus bent pusę aviabilieto ar kelialapio kainos, įsigalioja ir nebloga kelionių draudimo apsauga, teikiama tarptautinės draudimo
kompanijos „Chartis“.

Beliko sulaukti konkurencijos.

Bookmark and Share

11 comments to „Air Baltic“ pristatė mokėjimo kortelę, leidžiančią kaupti „Baltic Miles“ mylias

  • Ilga kelionė per kopas, bus šitų mylių kaupimas :)

  • lina

    o butina isigyti ta kortele ar ne?

  • Andrius

    Tikrai ne “vienintelė mokėjimo kortelė Lietuvoje, grąžinanti jos turėtojui nors trupinėlį išleidžiamos sumos”. Yra “American Express Blue”, kuri ne tik trupineli grazina, bet ta trupineli grazina grynais i tos pacios korteles saskaita, su galimybe isleisti absoliuciai bet kokiam pirkiniui be jokiu zvaigzduciu. Ir tai faktas ne is reklamos, o is praktikos. Galbut ne tik Blue, bet ir kitos amex, bet to negarantuoju.
    Lygiai taip pat ne vienintele, leidzianti nemokamai pasiskolinti, tik berods nemokamas laikotarpis skiriasi. Amex lyg ir 10 dienu maziau, t.y. 45. Bet kadangi maziausiai karta per menesi tenka prisijungti prie ebanko tvarkant visokius komunalinius mokescius, man jokio skirtumo, 45 ar 55 dienos. Dar neteko pradelsti ir moketi palukanas.
    Kelioniu draudimai su bet kokia kita kreditine galioja bet kokiai kelionei, nepriklausomai ar su ja apmoki, ar ne. Su sita pasirodo keliones draudimas galios jei ji bus panaudota apmokejimui. Jau nebe privalumas, o trukumas gaunasi. Nebent draudimo salygos labai skiriasi.

    • toli

      Dėkui už pataisymą.

      Pritariame – susigrąžinti grynieji visada geriau nei taškai, mylios ar kitokia „valiuta“, kurią dar reikia konvertuoti atsižvelgiant į visokias žvaigždutes. Jei tik daugiau bankų pasiūlytų tokią galimybę…

  • Pigu

    Ūkio banke masre card kortelės metinis mokestis 15 lt.Tai kur čia nordea pigumas 42 litai.

    • toli

      Jei minėta kortelė turi tokias pat galimybes kaip ir ši – kaina tikrai gera. Tik ar turi? Lojalumo taškų, įtariu, ji neleidžia kaupti?

  • Julija

    Sveiki, norėčiau paklausti kaip nuo kortelės bus atskaičiuojamas mokestis? Kaip galima kortelės atsisakyti? Dėkui už atsakymą

  • Jurgita

    Noreciau paklausti, kaip galima “Baltic Miles” korteles atsisakyti?

Pakomentuoti

 

 

 

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>