Hotel
Destination:
Check-in:
Check-out:
Guests:
Rating:
More search options

Skrydis „Airbus A380“ už 3 eurus? Dabar tai įmanoma

Air France_A380 ekonominė klasė (Air France nuotrauka)

Jei kada nors matėte, kaip atrodo didžiausias pasaulyje keleivinis oro laineris „Airbus A380“, patys galėjote įvertinti, kaip jis išsiskiria iš visų šių laikų keleivinių lėktuvų – kurių dauguma ir sukurti ne prieš vieną dešimtį metų. Galėdamas vienu reisu skraidinti daugiau kaip 500 keleivių, „A380“ atstoja „Boeing 777-200“ ir „Airbus A340-300“ kartu sudėjus, nors šie irgi toli gražu ne mažiukai.

Didysis laineris aviakompanijas vilioja ir ryškiai mažesnėmis kuro sąnaudomis, o jos sudaro didžiausią skrydžio kainos dalį. Todėl maždaug penktadaliu sumažėja ir aviabendrovės išlaidos: vienos iš „A380“ jau eksploatuojančių kompanijų apskaičiavimu, kiekvienas toks lėktuvas leis sutaupyti po 15 milijonų eurų kasmet.

O kas iš to keleiviams? Jie galės naudotis šiuolaikiškai suplanuota vidaus erdve, patogesniais krėslais, modernia vaizdo ir garso įranga. Ir gerokai sumažėjusiu triukšmo fonu salone, kuris ypač išvargina daugelį valandų trunkančiuose skrydžiuose.

Verslo ar juo labiau – pirmosios klasės keleiviams siūlomiems patogumams aptarti gali prireikti atskiro straipsnio. Paminėsime tik, kad kai kurios „A380“ jau naudojančios aviakompanijos pirmosios klasės keleiviams įrengė atskiras „kajutes“, kuriose galima rasti net dvigulę lovą. Daug kur rasite ir atskirą baro patalpą, kurioje galima praleisti laiką panašiai kaip laivo restorane – tik aukštai padangėje. Kai kur brangiųjų klasių keleiviams įrengti ne tik erdvūs tualetai, bet ir dušai, kuriuose vandens sukaupta tiek, kad kiekvienam keleiviui tektų bent po 200 litrų.AF_A380 (Air France nuotrauka)

Tiesa, kai kurios aviakompanijos pasinaudojo didesne vidaus erdve tam, kad į vieną ekonominės klasės salę sugrūstų dar daugiau krėslų, ir nebeliktų nė mažiausio šanso gauti, pavyzdžiui, du atskirus krėslus. Todėl prieš renkantis ilgesnę kelionę verta pasidomėti, kokiais lėktuvais vykdomas jūsų reisas ir jei skirtingomis savaitėmis dienomis jie skiriasi, palyginti, kuriuo skristi būtų patogiau.

Na, o šį padangių banginį, pažymėtą „Singapore Airlines“, „Qantas“, „Emirates“ ar „Air France“ firminiais ženklais, jau galima išvysti didžiausiuose pasaulio oro uostuose, skraidantį populiariausiais tolimaisiais maršrutais. Ypač daug šių lėktuvų planuoja naudoti naftos dolerius žarstančio Dubajaus „Emirates“ – jie pas gamintoją užsisakė net 58! Šią vasarą tarnybą maršrute Frankfurtas prie Maino – Tokijas (Narita) pradės ir vokiečių „Lufthansa“ superlaineris.

A380 pirma klasė (Air_France_nuotrauka)O grįžtant prie mūsų antraštės, gera naujiena yra ta, kad prancūzų „Air France“ šią vasarą paleidžia storąjį airbusą ir mums pasiekiamu bei visiškai įkandamu maršrutu. Nuo 2010 m. birželio 12  d. iki rugpjūčio 30 d. superlaineris aptarnaus reisą Paryžius (CDG) – Londonas (LHR) ir atgal, atitinkamai pažymėtą numeriu AF1980 ir AF1981. Neįprastai trumpas skrydis milžinui parinktas pilotų treniravimo tikslu, tačiau bilietai parduodami kaip ir į įprastus skrydžius – nesiūloma tik pirmoji klasė. Skrydžiai bus vykdomi šeštadieniais, sekmadieniais, pirmadieniais ir antradieniais. Ir svarbiausia – jau dabar juos galima užsisakyti, ir jie tekainuoja… vos 3 eurus. Tiesa, ši kaina yra be papildomų mokesčių, tačiau net ir su jais bilietas į abi puses tekainuoja apie 80 eurų. Tokią kainą (tik paverstą į JAV dolerius, kas atitinka lygiai 100 USD) mes radome vienoje iš žinomų aviabilietų užsakymo sistemų.

Manome, kad tokia įėjimo į didžiausią šio dešimtmečio aviacijos atrakcioną kaina nė vieno kelionių entuziasto neišgąsdins. Tik verta pasirūpinti bilietų užsisakymu, kol jų dar liko.

Bookmark and Share

Pakomentuoti

 

 

 

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>