Hotel
Destination:
Check-in:
Check-out:
Guests:
Rating:
More search options

Žiemos superakcija 700 viešbučių

Taip, tai ta pati ypatinga akcija, apie kurią pranešėme šios savaitės pradžioje.

Kas ją rengia? Tarptautinis viešbučių tinklas „Accor“, valdantis tūkstančius viešbučių nuo pigiausių „F1“ ir „Etap“ iki prabangiųjų „Sofitel“ ir „Pullman“.

Kas tokio ypatingo šioje akcijoje? Tai, kad bet kurį iš 700 joje dalyvaujančių viešbučių visame pasaulyje galima užsisakyti už pusę įprastos kainos. Kuo brangesnis viešbutis, tuo daugiau išlošiate.

Kad tai iš tiesų veikia ir džiugina taip pat ir mūsų tautiečius, galite įsitikinti iš atsiliepimų apie analogišką viešbučių tinklo „beprotiškų kainų“ akciją vasaros sezonui.

O akcija – atkreipkite dėmesį – „Accor“ tinklalapyje vyksta tik keturias dienas, nuo spalio 29-osios iki lapkričio 1-osios (imtinai). Jos metu galima užsisakyti viešbučius žiemos laikotarpiui, t.y. 2010 m. gruodžio 12 – 2011 m. vasario 12 d.

Bookmark and Share

4 comments to Žiemos superakcija 700 viešbučių

  • Arunas

    As turiu klausima – esu vienas is tu, kurie pasinaudojo Accor akcijomis liepos menesi ir tikrai super pigiai gyvenome auksto kokybinio lygio viesbuciuose. Viskas taip patiko, kad as: 1. Uzpildziau viesbutyje kortele, kad noriu tapti A klubo nariu. BUvo parasyta, kad atsius tiesiai i namus. Praejo 4 men – dar vis laukiu :) Atsibodus laukti, uzpildziau ir internetu prasyma – vis vien jokio atsakymo. Kazi kodel? 2. Uzsiregistraves Accor naujienlaiskiu gavima. Kodel apie sia akcija nebuvo juose pranesta? :(

    • toli

      Arūnai,

      iš visko sprendžiant, Jūsų registracija nebuvo užbaigta (pvz., viešbutis neperdavė užpildytos anketos centrui). Tai paaiškintų ir naujienlaiškių nesiuntimą.

      Nors jei internetu registravotės iš naujo (o ne tiesiog uždavėte klausimą), turėjote gauti savo nario numerį. Su šiuo numeriu ir slaptažodžiu dabar galėtumėte prisijungti prie „A-Club“ sistemos ir nusistatyti, kokias naujienas norite iš jų gauti.

      Apskritai tenka pažymėti, kad lojalumo programa – silpniausia „Accor“ vieta. Tokio nerišlaus ištikimiausių klientų aptarnavimo reikia dar paieškoti.

      O jei visgi dar oficialiai nesate programos dalyvis (ir tebenorite juo tapti), praneškite – manau, turiu kuo Jus nudžiuginti;)

  • Arunas

    Dekui uz greita atsakyma. Esme, kad as taipogi pagalvojau, kad viesbutis galbut neperdave uzpildytos anketos, kas siek tiek menkina tokios kompanijos, kaip Novotel, klase del darbuotoju kaltes. Bet neesme, nes registravausi is naujo internetu. Ir taip, gavau savo nario numeri. Bet tuo paciu gavau ir informacija, kad tikra plastikine kortele atsius man pastu (?). Adresas buvo nurodytas teisingai. Bet vis vien nieko negavau. O del naujienlaiskiu is Accor, tai nuo rugsejo men gavau cielus 2 naujienlaiskius, is kuriu paskutinis buvo spalio men. Ir nebuvo juose jokios informacijos apie sia akcija tikrai :) Tai net nezinau kaip cia yra… Viesbuciu tinklas pagal savo klase ir kaina yra nerealus (ypac, kai dar akcijines kainas pagauni), bet vat tas komunikavimas su klientais tikrai silpnokas… Ir labai suintrigavot su galimybe mane nudziuginti :) Klausau idemiai :)

    • toli

      Na, atrodo, užsiregistruoti tamstai tikrai pavyko, o atsiųs galbūt tik po kitos viešnagės viešbutyje (nes tikėtina, kad mato tik naują registraciją internetu, o buvusių viešnagių – ne). Bet gali būti ir dešimt kitų variantų, nes tvarkelė pas juos tikrai prancūziška (ne gerąja prasme). Todėl mane irgi stebina neatitikimas daugumos tinklo viešbučio lygiui, kuris tikrai neblogas.
      O kitką rasite savo pašto dėžutėje:)

Pakomentuoti

 

 

 

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>