Taip, tai ta pati ypatinga akcija, apie kuri? praneš?me šios savait?s pradžioje.

Kas j? rengia? Tarptautinis viešbu?i? tinklas „Accor“, valdantis t?kstan?ius viešbu?i? nuo pigiausi? „F1“ ir „Etap“ iki prabangi?j? „Sofitel“ ir „Pullman“.

Kas tokio ypatingo šioje akcijoje? Tai, kad bet kur? iš 700 joje dalyvaujan?i? viešbu?i? visame pasaulyje galima užsisakyti už pus? ?prastos kainos. Kuo brangesnis viešbutis, tuo daugiau išlošiate.

Kad tai iš ties? veikia ir džiugina taip pat ir m?s? tautie?ius, galite ?sitikinti iš atsiliepim? apie analogišk? viešbu?i? tinklo „beprotišk? kain?“ akcij? vasaros sezonui.

O akcija – atkreipkite d?mes? – „Accor“ tinklalapyje vyksta tik keturias dienas, nuo spalio 29-osios iki lapkri?io 1-osios (imtinai). Jos metu galima užsisakyti viešbu?ius žiemos laikotarpiui, t.y. 2010 m. gruodžio 12 – 2011 m. vasario 12 d.

4 comments to Žiemos superakcija 700 viešbu?i?

  • Arunas

    As turiu klausima – esu vienas is tu, kurie pasinaudojo Accor akcijomis liepos menesi ir tikrai super pigiai gyvenome auksto kokybinio lygio viesbuciuose. Viskas taip patiko, kad as: 1. Uzpildziau viesbutyje kortele, kad noriu tapti A klubo nariu. BUvo parasyta, kad atsius tiesiai i namus. Praejo 4 men – dar vis laukiu :) Atsibodus laukti, uzpildziau ir internetu prasyma – vis vien jokio atsakymo. Kazi kodel? 2. Uzsiregistraves Accor naujienlaiskiu gavima. Kodel apie sia akcija nebuvo juose pranesta? :(

    • toli

      Ar?nai,

      iš visko sprendžiant, J?s? registracija nebuvo užbaigta (pvz., viešbutis neperdav? užpildytos anketos centrui). Tai paaiškint? ir naujienlaiški? nesiuntim?.

      Nors jei internetu registravot?s iš naujo (o ne tiesiog uždav?te klausim?), tur?jote gauti savo nario numer?. Su šiuo numeriu ir slaptažodžiu dabar gal?tum?te prisijungti prie „A-Club“ sistemos ir nusistatyti, kokias naujienas norite iš j? gauti.

      Apskritai tenka pažym?ti, kad lojalumo programa – silpniausia „Accor“ vieta. Tokio nerišlaus ištikimiausi? klient? aptarnavimo reikia dar paieškoti.

      O jei visgi dar oficialiai nesate programos dalyvis (ir tebenorite juo tapti), praneškite – manau, turiu kuo Jus nudžiuginti;)

  • Arunas

    Dekui uz greita atsakyma. Esme, kad as taipogi pagalvojau, kad viesbutis galbut neperdave uzpildytos anketos, kas siek tiek menkina tokios kompanijos, kaip Novotel, klase del darbuotoju kaltes. Bet neesme, nes registravausi is naujo internetu. Ir taip, gavau savo nario numeri. Bet tuo paciu gavau ir informacija, kad tikra plastikine kortele atsius man pastu (?). Adresas buvo nurodytas teisingai. Bet vis vien nieko negavau. O del naujienlaiskiu is Accor, tai nuo rugsejo men gavau cielus 2 naujienlaiskius, is kuriu paskutinis buvo spalio men. Ir nebuvo juose jokios informacijos apie sia akcija tikrai :) Tai net nezinau kaip cia yra… Viesbuciu tinklas pagal savo klase ir kaina yra nerealus (ypac, kai dar akcijines kainas pagauni), bet vat tas komunikavimas su klientais tikrai silpnokas… Ir labai suintrigavot su galimybe mane nudziuginti :) Klausau idemiai :)

    • toli

      Na, atrodo, užsiregistruoti tamstai tikrai pavyko, o atsi?s galb?t tik po kitos viešnag?s viešbutyje (nes tik?tina, kad mato tik nauj? registracij? internetu, o buvusi? viešnagi? – ne). Bet gali b?ti ir dešimt kit? variant?, nes tvarkel? pas juos tikrai pranc?ziška (ne ger?ja prasme). Tod?l mane irgi stebina neatitikimas daugumos tinklo viešbu?io lygiui, kuris tikrai neblogas.
      O kitk? rasite savo pašto d?žut?je:)

Pakomentuoti toli

 

 

 

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>